vrijdag 21 november 2014

3 storyboards

STORYBOARD 1

Mijn eerste storyboard gaat over een mobiele schommel die uit twee balkjes bestaat. Deze balkjes kunnen uit elkaar worden getrokken, zodat er een zitvlak ontstaat. Om de schommel te bevestigen aan de boom, gooien we twee musketons over de tak. De musketons worden aan het andere touw aan dezelfde kant vastgemaakt, zoals weergegeven in tekening 3. De schommel hangt nu aan de boom.

STORYBOARD 2

Mijn tweede storyboard gaat over een mobiele schommel die uit twee planken bestaat. Om de schommel in de boom te bevestigen gooien we de musketons van de ene plank over de tak, zodat we deze kunnen bevestigen aan de hoogteverstellers van het touw van de andere plank, zoals in tekening 3 wordt weergegeven. Vervolgens klikken we de twee plankjes in elkaar en maken we de plankjes nog eens extra vast onderaan. Zo hangt de schommel in de boom.


STORYBOARD 3

Mijn derde storyboard gaat over een mobiele schommel die de grootte heeft van een laptop, waardoor de schommel in een rugzak past. Deze schommel bevat geen knopen of musketons. Eerst gooien we de twee touwen over de tak en maken we het touw vast met de driehoekverbindingen, zoals in tekening 2 en tekening 3. Vervolgens rijgen we het touw door de plank, zoals in foto 5 en foto 6, waardoor de schommel vast hangt. Deze schommel zal ik uitwerken.


Ik ga verder met mijn derde schommel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten